Wie zijn wij?

analyse, consultancy, uitvoering & ontwikkeling

Wij zijn gedreven specialisten met een focus op de toekomst. Een samenwerking tussen Systemen, Analyses en strategieën. Wij analyseren data met behulp van geavanceerde tools zoals Fuzzy matching en Artificial intelligence. Wij maken algoritmes voor automatische matching, communicatie en support tijdens en na de koop.
Wij zorgen voor een naadloze verbinding met bestaande systemen en vertalen de analyses direct in operationele strategieën. Hiervoor hebben wij multi-disciplinaire teams ontwikkeld waarbij ook Masterstudenten van de leerstoel eMarketing (ErasmusUniversiteit betrokken kunnen zijn. De projecten staan onder leiding van Prof Dr C.N.A. Molenaar. Alle specialisten hebben bewezen praktijkervaring, zijn pragmatisch en onafhankelijk.



Prof Dr Cor N.A. Molenaar

Buitengewoon Hoogleraar eMarketing
RSM/ErasmusUniversiteit Rotterdam

Cor doet onderzoek naar de veranderingen door de toepassing van nieuwe technologieën zoals internet, analysetechnieken, platformen en algortimes. Via research met studenten teams komt er inzicht in de veranderingen en disrupties die dit zal veroorzaken.

Via zijn boeken geeft Cor een visie op de toekomst zoals: het nieuwe winkelen (2009), het einde van Winkels (2011), De kracht van Platformstrategie (2017) en recentelijk het einde van concurrentie; zakendoen in de platformeconomie (2019). Daarnaast adviseert hij bedrijven van middelgroot tot groot over de veranderingen en de kansen van disrupties. Diverse boeken zijn ook in het buitenland uitgebracht.

Shivani Jaspal, MSc. Marketing Management

Shivani is een hardwerkende, leergierige en creatieve dame die met haar kennis over platformen, bedrijven helpt met het ontwikkelen van een platform concept. Daarbuiten is ze een kei in het analyseren van de bijkomende strategische vraagstukken.

Haar expertise ligt op het gebied van strategic management en marketing.

Rene de Visser

Rene is een voorbeeld van hoe klantwaarde, service en kennis samen komen. De klant staat altijd voorop, geen uitdaging wordt uit de weg gegaan.

In deze tijd is een digitale strategie onlosmakelijk verbonden aan uw totale bedrijfsstrategie.
Een digitale strategie is zeker niet alleen een sociale mediacampagne, maar reikt veel verder.
Denkt u ook eens aan Security, data-analyse, klantonderzoek, etc. Hij staat u graag ter zijde met zijn kennis en ervaring.

Tom de Waard

Ervaren global digital business director

Tom is een pragmatisch en actie georiënteerde business professional. Met behulp van zijn kennis en ervaring in de opzet, ontwikkeling en voortdurende validatie van digital en platform strategieën maar vooral ook de praktische realisatie ervan, is hij steeds op zoek naar nieuwe creatieve invalshoeken om onderscheidende waarde te vinden en exploiteren. Geholpen door een solide inkijk vanuit een global corporate speelveld in diverse sectoren tot een provinciaal bestuurlijk perspectief, is voor hem het ontwikkelen op basis van bestaande best-practices een aangetoond recept voor succes.


Patricia Vorstenbos

Patricia is een duizendpoot op vele vlakken. Met haar commerciële en creatieve inborst weet zij klanten te verrassen en te verwonderen.Haar aandacht ligt met name op de volgende gebieden:

*PR en communicatie (verzorgen nieuwsbrieven, bijhouden social media, etc.

*Webdesign

*Onderhoud websites

Van deze taken kwijt zij zich ook binnen www.platformsupport.nl, waarbij zij ook verantwoordelijk is voor het gehele office management in de breedste zin des woords.

Gerben Peet

Creative digital change driver

Gerben is een internationaal georiënteerde, ervaren en pragmatische professional. Hij brengt zijn ervaring met het initiëren, faciliteren en uitvoeren van strategische uitdagingen in het speelveld waarbij business, digitaal en innovatie elkaar raken mee als basis om duurzame waarde te creëren. Waar iedere uitdaging uniek is, bouwt Gerben de brug tussen strategie, organisatie en technologie van visie tot executie.